It's time to sing goodbye! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu It's time to sing goodbye! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

It's time to sing goodbye!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

24 Juni 2016 | Indonesië, Ubud


Nou dat was het dan! Drie weken
Ubud, voorbij gevlogen, twee weken lieve, lastige, grappige, brave kinderen. Het waren drie hele dure weken, gezellige weken, maar ook volle weken!

Wat heeft t me allemaal gebracht? Dat ik behoorlijk creatief kan zijn bij taalproblemen, dat t leuk is om kinderen les te geven, maar hoef mn beroep er niet van te maken. Dat ik überhaupt kinderen iets kan leren. Hoewel, bij het examen vulde een jongen 'Real Madrid' in als antwoord wat is de hoofdstad van Italy. Maar de lijst van geleerde topics is lang, zie FB! Ik vond t erg jammer om de kids te verlaten. Maar eerlijk gezegd is twee weken ook wel weer voldoende.

Ook ontdekt dat je mensen weleens verkeerd in kan schatten. Twee meiden, kwamen behoorlijk gemotiveerd en verantwoordelijk over, kwamen deze laatste dag niet eens opdagen! Wij wachten en wachten, de coördinatoren wachten, de chauffeur wachten en het ergste, de kinderen wachten! Eentje had een klas alleen net als ik, dus wie verving die klas?! Nou ja heeeel vreemd, voor een serieuze psychologiestudente en een lerares van 26. Ze wilden graag uitslapen en op trip, hmmmm.

Wat heeft t me nog meer gebracht? Overgeven in een tuin van een hotel om vervolgens het bed af te keuren. Een blaar op mn hand van die klote traffic, maar kom er wel achter dat ik thuis ook een scooter wil haha. Grapje ben sowieso blut. En ontdekt dat scooterrijden dus ook heeeeel vermoeiend kan zijn. Ow, het slapen met (eerste twee weken) zes andere meiden op 1 kamer, viel me reuze mee! Maar een paar x op de toilet wachten was heel vervelend.

Verder bevestigt me weer eens dat ik een enorm dure smaak heb. Prachtige schilderijen gezien van duizenden euro's, en beelden same laken en pak. Dat ik toch een enorme shopaholic kan zijn, zuchtttt! Kom ik daar nog een keer van af?! Nix geen healers bezocht in dit spirituele oord. Ik had me hiervan moeten healen!

Nou ja ik ga me contemplatief terugtrekken in een nieuw paradijs. Wellicht weinig wifi, maar laat ook wat minder van me horen! Maar eerst nog ff een leuk vooruitzicht voor vanmiddag, verslag en hopelijk foto volgen later!

  • 25 Juni 2016 - 09:15

    Imke:

    Als we elkaar weer ens treffen in Hoogeveen maar eens bijkletsen.Zo grappig wat je schrijft. Weet van mijn dochters ook hoe het af en toe gaat in den vreemde op dit gebied! See you soon, I hope ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5597

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: