Lol in het klaslokaal! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Lol in het klaslokaal! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Lol in het klaslokaal!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

23 Juni 2016 | Indonesië, Ubud


Jaaa ik krijg er steeds meer schrik in, in lesgeven! Al dagen geen coordinator te bekennen dus creativiteit op zn best. Grammatica ' I .. ....... the classroom. Volgens mij had ik de 'l' nog ingevuld. Dus ik natuurlijk uutbeelden, deurtje open deurtje dicht. Dikke schrik! De kinderen ook. En ze mochten op een gegeven moment zelf emoties uitbeelden. Ook erg grappig! Verder natuurlijk educatieve filmpjes, wedstrijdjes en andere taaloefeningen en de meest geliefde kruiswoordpuzzel. Zoooo populair, behalve bij een vervelend jongetje. Die meestal gaat lopen of liggen op zn bank of omgedraaid zit. Gewoon corrigeren helpt echt niet, 100 x Pramana zijn naam noemen, ook niet. Totdat ik mn boze gezicht liet zien en hem een waarschuwing gaf. Dat begreep hij ergens wel. Maar goed van de week werd hij dus verdrietig bij de puzzel. Hij had geeeeen zin. Ik zeg t duurt nog lang tot de pauze dus ik help hem wat en laat hem weer met rust. Tot hij begon te huilen, hij vond het gewoon te moeilijk. Dus slimme ik, vandaag konden de kids kiezen tussen de puzzel (in diverse moeilijkheidsgraden) en een kleurplaat. Pranamana blij, ik blij.

Lenny, de environmental-week is over. Was te lastig dus ik heb besloten om met Engels verder te gaan, heeeeel goed besluit! Maar ik vind t ook prima om morgen af te ronden. Ik gooi er nog een examen tegenaan, liedje, filmpje, woordoefenwedstrijdje, puzzel en natuurlijk opruimen, want overal ligt weer plastic :(

Morgenmiddag misschien nog naar een rijstveld en daarna staat er nog iets leuks op de planning als voorlopig afscheid aan Ubud. Vertrek zaterdag naar Paradijs 3.0, maar kom die zaterdag daarop terug voor een heerlijke overnachting in Greenfieldhotel!

  • 24 Juni 2016 - 14:09

    M Geurts:

    Wel special hoor,z,on klaske! Dat jongetje ,kan een form van aandachtsstoornis hebben , is iets Voor remidial - teaching? Nou. Op naar 3.0 ! Super ,je. bent er Aan toe!!!! We Horen van je,feel ,liefs ,mama.Keep Going. Let op je bagage !!!!en wie weet Spot je een leuke vent?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 5613

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: