Vergane glorie (2) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Vergane glorie (2) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Vergane glorie (2)

Door:

Blijf op de hoogte en volg Manninne

18 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Ook het zwembad nodigt nu niet meer uit, in het donker. Eerst maar ff verse garnalen met rijst en mn app checken. Ik was wat 'beduusd' na een voorval met de taxichauffeur, de tegenvallende accommodatie en het feit dat hier ook echt nix te doen is. Maar mn whatsapp maakt alles goed! Ik ben weer trotse tante van Ruben, wat een beer! (8 dagen over tijd). Dat is wel een happy end! Ik lig overigens nu op een prima buitenbed en hoor de zee ruisen, heeeerlijk. Nu maar hopen dat het de knoflook is die mn maag doet borrelen en dat t daarbij blijft. Ik moet namelijk morgen vroeg op, voor een volgend avontuur!

  • 18 Juni 2016 - 17:38

    M Geurts:

    Jij ook van harte ge feliciteerd met Ruben , alles ging zo snel Rosanne is thuis bevallen ,binnen 5 uur. Ongelooflijk en fijn , dat haar ouders en Simon ook bij hun waren! Ik besef , datik je twee weken geleden op het station heb gebracht en jij komende woensdag zo,N beetje op de helft zit? Maak er wat van en doe geen gekke dingen, ik lees je verslagjes en je kunt leuk schrijven hoor! Papa is vanmorgen met een zwarte Volvo , vertrokken naar het noorden van Zweden, prachtige route, dwars door de. Natuur gebieden ,2250 km ,minstens,hoopt dinsdagavond op Schiphol aan te komen,dag En liefs Mama,

  • 19 Juni 2016 - 18:34

    M Geurts Van Popta:

    Gewaagt hoor dat duiken! Nou je hebt het goed aangepakt ,ervaren instructeurs,en safety first! Ruben is een grote baby en weegt ruim 8 pond, net zo als jij ook ! Simon is erg blij , en wil elk uur Ruben zien , van blijdschap ,ging hij boven door de slaapkamers rennen! André en Lidy waren net hier, Lidy is enorm betrokken en leest je verslagen trouw! Nou ik ga mezelf een lekker toetje maken , ys, fruit en slagroom , voor je kennissen daar ook hartelijke groeten en ikverheug me op je volgende berichten , liefs mama.papa is nu al boven Stockholm , dinsdag avond weer op station , dan haal ik hem weer op en wachten we af wanneer de volgende klus zich aandient? Eerst met Wiebe en Nienke op kraambezoek! Dag ,dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 5603

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: