Living on the edge (2) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Living on the edge (2) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Living on the edge (2)

Door:

Blijf op de hoogte en volg Manninne

16 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Het mocht van mij sowieso wel wat spannender. Ik hou lekker mn handen los, living on the edge! Ondertussen ging het harder regenen, maar de tussenstukken met kalm water werd groter. We passeerden een idyllische plek waar net een bruiloft voltrok! Zooo mooi! Het geflirt bleef aan maar de armen werden moe...ik zit onderhand al lang als enige op de rand van de boot ipv het rubberren bankje. Toen het afgelopen was toch een kleine verrassing, ik moet aardig wat trappen lopen!! Dat wordt sowieso massage vanaaf!

Na een goddelijk warm, frisse handdoek konden we gaan douchen, neeh toch maar niet. Heb nog wel een zaaaaalige Magnum creme brulee gehad. De lunch (om 17.00 u

  • 16 Juni 2016 - 20:43

    Bas:

    Hey! Flirten doe je tegenwoordig met je armen?! Hou je in meis... hoe on(t)spannend het ook is ;-)

    Take care!!

  • 17 Juni 2016 - 10:24

    Manninne Geurts:

    Haha toegegeven, ik ben het wat verleerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5601

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: