Vervolg ziek en eigenwijs - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Vervolg ziek en eigenwijs - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Vervolg ziek en eigenwijs

Blijf op de hoogte en volg Manninne

11 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Dus ik kom bij dit hotel. Prachtig resort! Ik strompel wederom naar m'n kamer, halverwege geef ik water over over de plantjes...Ik zie de kamer, hij is werkelijk prachtig, maar toen het bed! Megahard. Tja, dat wordt um natuurlijk niet. Dus ik een taxi genomen en vroeg aan de chauffeur of hij een hotel wist van ongeveer 75 euro per nacht. Dat zijn luxe kamers hier. Dat wist hij niet maar hij bracht me naar een fantastisch hotel. Nadeel ik moest heeeeeel wat trappen lopen, eerst naar beneden. De kamer, Unreal, voor 100 dollar, de goedkoopste. Ik check het bed, en ja hoor, net zo hard als de vorige. Dus ik weeeer al die trappen omhoog. Ik ga echt niet zoveel geld betalen voor wat mooi meubilair :). De taxi chauffeur wachtte nog steeds op me. Net als andere Balinese mensen die ik sprak, vroeg hij of ik niet naar de dokter wilde. Ik denk ach ik geef alleen maar over, ik bedoel, het is rot, maar heb geen koorts. Begin april was ik ff veel zieker, maar ja toen was ik in m'n eigen bed...

Dus wat nu?! Ik dacht, dan maar naar huis, want hij wist ook geen ander hotel. Er zijn er zat, maar hij was duidelijk ook wat moe. Toen bedacht ik mij opeens de naam van nog een resort, dankzij mijn Nederlandse kamergenoot Lotte! Greenfield, ze verbleef hier een paar jaar geleden. Ik dacht, hard en duur bed, het zal wel. Ik blijf daar sowieso. Aangekomen hing ik hangend op balie, kreeg allerlei keuzes te zien van kamers met verschillende prijsklassen. Ik koos er een, ik dacht rond 60 euro, geen idee meer, en werd er naar toegebracht. De kamer is heel sfeervol, mooi uitzicht, de badkamer niet normaal en toen het bed......Hij was zacht!! Ik kon wel janken! Al m'n inspanningen werden beloond. Ik verblijf direct twee nachten, misschien wel drie. Ff de prijs weer checken :). Het inslapen duurde nog wel lang. Maar kon lekker uitslapen, o ja had ook roomservice besteld. Ik dacht moet toch wat in m'n maag. De sla en wat rauwkost smaakte grappig genoeg erg lekker en het bleef in m'n maag, de soep heb ik moeten laten staan. Die leek me toch niet goed voor me, wat te pittig of zo.

Nou heel avontuur! Ik zet op FB een filmpje, hopelijk lukt het, want hij is 40 sec, maar dan kunnen jullie m'n kamer zien, vooral de badkamer is zoooo mooi! Al is de douche bij m'n 'hostel' ook fantastisch hoor!! Maak ik ook ff foto van!
Gelukkig gaat t weer wat beter met me. Ik ga zo naar Green Luon, hopelijk krijg ik info over de projecten die ik ga doen. Die meeting heb ik gemist. Ben nog wel wat zwakjes, maar ja, wil ook hier heen! Blijf eigenwijs dus... Maarre ik ben dus gister wel enorm geholpen. Balinese mensen zijn echt superlief en heel betrokken.

  • 11 Juni 2016 - 12:15

    Lenny:

    Jeetje, wat een avontuur! Maarre wat betreft je ziek zijn, als het blijft aanhouden toch maar naar een dokter daar! En genoeg water en kruidenthee drinken zodat de afvalstoffen je lijf uitgaan. Enne, er zijn daar ook alternatief genezers? Aangezien het vrij spiritueel is toch? Nou, hopelijk gaat het goedkomen! Ik stuur je wel wat energie op afstand :-) x Lenny

  • 12 Juni 2016 - 01:40

    Magda Geurts:

    Nou Manninne ,doe kalm aan je hebt een voedselvergiftiging opgelopen! Slapen,vocht ,droge rijst en thee, geen kruiden dan gaan je darmen op hol! Bij koorts een arts raad plegen , goed opletten , waar je eet en rauwkost moet in flessen water gewassen zijn !! De schildpadjes lijkt merel wat ? Voldoende energie is nu wel een aanrader , we horen gauw van je en natuurlijk loopt het financiële uit de klauwen , dit heet onvoorzien ! We denken veel aan je , liefs mams .en paps.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5590

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: