Wheat it is! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Wheat it is! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Wheat it is!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

08 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Wat een topdag vandaag zeg! En dat ligt volgens mij ook deels aan een fijn groen pilletje, nee dus geen wiet wat ik moet roken :) maar wheatgrass, tarwegras! Het begon al zeeer energiek, na vier uur slaap, Batik painting. Ik had er supergezellig zin in, maar toen zag ik m'n buurvrouw... En daar was miss perfect. Ik dacht dat ik haar kwijt was, maar ja die buurvrouw had echt supergave effecten. Eigenlijk was m'n eerste bloem best mooi, maar ik wilde haar gaan nadoen. Hmm bad idea. Ik werd Chagall uh nee chaga, Chagall i wish!

Oké toen plan B, het paradijs om de hoek, zie Facebook. Ik trok weer helemaal bij, besloot te spijbelen en een tukkie te doen, mag wel toch na 4 uur slaap en volgende week hard werken

  • 08 Juni 2016 - 17:44

    Magda Geurts:

    Manninne,wat goed ,dat je plezier maakt! en wat de mannen betreft ? Nou je voelt het zelf wel aan ,voor je het weet drogeren ze de vrouwtjes en sta je zaterdag in de Telegraaf en doet Peter R.de Vries een oproep in een late nieuws uitzending en staat de pers op de stoep!,, Ik boekdirekt een vlucht En kom je redden ! James Bond is in voor een nieuwe uitdaging .Zoiets , als THE Trip , Wiet ,Beaches ,for Manninne iT Will Ends on Balie! S.o.s dont let iT Be ,titel song van de film composers THE Beatlles. Have Patians , THE Aussies are comming in town,but forst you have to Fly to Melbourne or to Vancouver and THE Canadians ! Nou tot je volgende berichtjes, leuk zo deze Babbels ! Liefs mama.

  • 08 Juni 2016 - 18:30

    Manninne Geurts:

    Haha ik kom niet meer bij, na elke puntkomma zo ong :)! Tis hier nu 00.29 en volgens mij ben ik de hele dag al zo high van de wheatgrass! Ik heb teveel energie! Morgen vroeg op naar heilige plek, maar dat volg later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5598

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: