Pampering op zn Balinees - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Pampering op zn Balinees - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Pampering op zn Balinees

Blijf op de hoogte en volg Manninne

25 Juni 2016 | Indonesië, Ubud


Ja zo ga je dus in bad op Bali! De foto's zijn te zien op FB en ik probeer het hier ook ff. Gister een beautytreatment gehad midden in een rijstveld! De trip er naar toe was best spannend, achterop een scooter door smalle paadjes in het rijstveld en ik was ff vergeten dat ik in het donker weer vertrek!

Ik kreeg eerst een heerlijke massage. Ik keek in t begin steeds op, want dan hoorde ik een koe, dan passeerde een megagrote groep ganzen het veld, of ik wou gewoon genieten van het uitzicht....maar al gauw bleef mn blik naar beneden gericht....op een schaal met kleurige bloemen. Ondertussen maakte ik mn een beetje 'zorgen'. Het werd al gauw donker en ik wilde zo graag vanuit t bad over het veld kijken. Daar betaal ik 30% extra voor ;)

Na de massage kreeg ik een ruwe bodyscrub! Het rook heerlijk maar t was onderhand donker en ik kreeg het zowaar koud! Onder de douche kreeg ik vervolgens een yoghurtbehandeling en voelde me een klein meisje want t was van voor naar achter van boven naar beneden :)

En toen eindelijk het moment waar ik zo naar uit had gekeken. Ik mocht in een warm marmerbad vol bloemen! Het bad staat in het water en via een 'steiger' stapte ik t bad in. Meteen voelde ik ook t effect van de massage en natuurlijk mn babyhuidje. Ik keek over het veld naar de hemel en het had prachtige sterren! Ik glimlach. Had ik iets in mn hoofd maar uiteindelijk vond ik dit nog veel specialer!

Moe maar ook ontspannen mocht ik weer achterop de scooter. Hmm ik was weer direct wakker. Enge paadjes en een hele steile helling naar de weg.


Verstuurd vanaf mijn iPhone

  • 26 Juni 2016 - 15:29

    Lenny:

    Sounds goood!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 5518

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: