Change plans, change faces - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Change plans, change faces - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Change plans, change faces

Blijf op de hoogte en volg Manninne

20 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Ik had dus wat bijzonders op het programma staan voor vanmiddag, goh echt?! Maar dat heb ik toch maar ff uitgesteld. Het luieren bij het zwembad beviel erg goed, hoewel mijn geplande uitje eigenlijk ook geen inspanning kostte. Wat in het vat zit....

Ik ben dus eindelijk m'n schilderij gaan halen! Ik had de knoop doorgehakt, geen kilometers gallerijtjes afsjokken, ik wil deze. Ik kom daaraan, shock! Van slag, 'paniek', waar is ie? Er hangt een soortgelijke, maar MIJN schilderij is weg! En ik had nog wel een mail gestuurd, zij hadden gereageerd maar stomme ik had niet gezegd reserveer um maar alvast. Wel dat ik gister zou langskomen. Tja, daar hadden ze niet opgewacht. Zondagochtend al verkocht. Ik baaaaaaalde enorm. Wat een schilderij al niet met je kan doen. Ik kijk nog eens naar het schilderij, oké niet zooooo mooi als de eerste, maar deze lijkt erop. De schilder had besloten een duo te maken. De eerste was een bijna en profiel gezicht met heel veel contrast. Deze frontaal gezicht met minder contrast. Maar ik was ook zeker voor dit schilderij gegaan als ik due ander nooit had gezien. Dus toch blij! Alleen is ie maar iets kleiner dan de ander (1 meter breed maar plus canvasdoek) en gelukkig ook wat goedkoper. Oei dat wordt vast extra dokken bij Cathay pacific :(

Alsof ik nog niet genoeg schilderijtjes had (eerder nog 1 gekocht), heb ik nog een traditionele tekening in een prachtige houten lijst voor minder dan tien euro. Ach die rollen toch al zo hard. Na zalige sushi nog ff een topmassage, want m'n lijf roept er om. Nou heeeerlijk dagje was het, wel duur :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 5578

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: