Bijzondere momenten achter elkaar! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Bijzondere momenten achter elkaar! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Bijzondere momenten achter elkaar!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

07 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Zo zie net dat m'n journaal niet helemaal opgeslagen was, jammer! Iig begon m'n dag wat 'sneu'. Ik besloot de rijstvelden over te slaan, voelde me niet goed dus ff tijd voor mezelf. Ik kreeg een scooterrit aangeboden van de schoonmaakster, superlief! Met vrolijke butterflies vloog ik over heuvels door het bos naar de citycenter van Ubud.

Na wat gewandeld te hebben, zag ik een bordje ricefield. Dus dat werd natuurlijk m'n nieuwe bestemming! Ik volgde een pad met rechts soms een afgrond, langs omheiningen en kleine huisjes. En in een keer was ik uit de beschaafde wereld, totale stilte en een zalige bries! Wat een groen, wat een schoonheid en ik was helemaal alleen!!! Echt een kadootje!

Na een ontbijtje at the honeymoon guesthouse, zie Facebook, had ik de goddelijkste beste lekkerste massage ever! Vanavond weer een spa, een bodyscrub of zo :)

Ja Manninne komt weer bij

  • 07 Juni 2016 - 12:03

    Magda Geurts :

    Hallo Lieverd , what een geweldige opposing!Enig op deze manier kontakt!WE genieten mee! Liefs van mama , ok verheug me op het vervolg? By,By en. Tempo Dulo !!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 5577

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: