Drugs en drank - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Drugs en drank - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Drugs en drank

Blijf op de hoogte en volg Manninne

10 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Vanaf nu ga ik over op drugs en drank, want al het gezonde zorgt voor miserable feeling! Ik voel me beeeeh! Weeeer vier uur geslapen.

Tot overmaat van ramp laat ik m'n iPad vallen. Hij doet t nog wel. Gebeurde vannacht.... Nu erg misselijk na een groen vers goedje. Wilde naar wc, dat lukte maar ben nu misselijk. Reisverslag van gister volgt later, zag dat ie niet goed was opgeslagen door uitval internet. Net kookles gehad, maar ik heb twee bananen gesneden?! Nah ja wordt allemaal vervolgd en ga zo overgeven denk ik

  • 10 Juni 2016 - 10:48

    Pappa:

    Vasten, Manninne, wat rijst en drinken: je bent in de tropen. Sla je er doorheen, sterkte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 5580

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: