Droomreis?! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Droomreis?! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Droomreis?!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

07 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Zo Manninne op droomreis, nou zo voelt het nog niet. Toegegeven ik zit op een lege veranda te kijken naar palmbomen, maar zei de brochure ook iets over de oorverdovende weg naast me vol scooters, de obstipatie, de onophoudbare stroom van vocht dat uit mijn lijf sijpelt?! Oef wat is het warm, das nog wel wennen hoor!

Gister was dus m'n verjaardag. En wat geweldig om al die berichten te krijgen van de andere kant van de wereld. Ja zelfs kaartjes, onroerend van m'n moeder, grappig van Raymond en lief van Lize!

Gister was ook Ubud Market (dat vond ik nix maar de dure winkels die we voorbij sjokten des te interessanter). Met m'n moeders stem in m'n hoofd ' koop niet te veeeeeel!'. Het apenbos was verkoelend (foto's op Facebook) en de Balinese dans helaas zeeeeer vermoeiend, ik was zo moe en niet lekker.


  • 07 Juni 2016 - 09:33

    Lidy Rakemann:

    Ja, ik herinner het me weer: zodra je uit het vliegtuig stapt, is het alsof er een warme deken over je heen wordt gegooid.
    Je gunt je natuurlijk niet de tijd om even lekker te aklimatiseren en gaat er met de
    Hollandse energie op uit.Take your time!!
    's middags doen ze niet voor niets siësta!!
    Geniet met volle tegen!
    Lieve groetjes,
    Lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 5524

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: