Droomreis?! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Droomreis?! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Droomreis?!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

07 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Zo Manninne op droomreis, nou zo voelt het nog niet. Toegegeven ik zit op een lege veranda te kijken naar palmbomen, maar zei de brochure ook iets over de oorverdovende weg naast me vol scooters, de obstipatie, de onophoudbare stroom van vocht dat uit mijn lijf sijpelt?! Oef wat is het warm, das nog wel wennen hoor!

Gister was dus m'n verjaardag. En wat geweldig om al die berichten te krijgen van de andere kant van de wereld. Ja zelfs kaartjes, onroerend van m'n moeder, grappig van Raymond en lief van Lize!

Gister was ook Ubud Market (dat vond ik nix maar de dure winkels die we voorbij sjokten des te interessanter). Met m'n moeders stem in m'n hoofd ' koop niet te veeeeeel!'. Het apenbos was verkoelend (foto's op Facebook) en de Balinese dans helaas zeeeeer vermoeiend, ik was zo moe en niet lekker.

• 07 Juni 2016 - 09:33

Lidy Rakemann:

Ja, ik herinner het me weer: zodra je uit het vliegtuig stapt, is het alsof er een warme deken over je heen wordt gegooid.
    Je gunt je natuurlijk niet de tijd om even lekker te aklimatiseren en gaat er met de
    Hollandse energie op uit.Take your time!!
    's middags doen ze niet voor niets siësta!!
    Geniet met volle tegen!
    Lieve groetjes,