Countdown has begon! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu Countdown has begon! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Manninne Geurts - WaarBenJij.nu

Countdown has begon!

Blijf op de hoogte en volg Manninne

03 Juni 2016 | Indonesië, Ubud

Ik kan het niet geloven, het gaat nu echt gebeuren: 21 jaar later! M'n droom startte in 1995. Zat dromend naar buiten te kijken in het klaslokaal. De avond daarvoor zag ik een reisadvertentie naar Bali. Daaaaaar wilde ik wel naar toe. Nou hehe, eindelijk ga ik dan :-)

Wat staat me allemaal te wachten. Een voorproefje: Balinese taalles, kookles, Batik painting les, bloemenoffers, dansshow, tempels, Monkeystreet en dat allemaal in de eerste week ;-)

Ga je met me mee?!

  • 03 Juni 2016 - 12:41

    Raymond:

    Ha Manninne !

    Kenken Kebara ??
    Vast heel Becik !

    Ik tjek in de pauze altijd ff m'n mail , en zie je link voorbij komen....reactief als ik ben kan ik het niet laten metéén even te reageren ! :-)

    Leuk om te lezen waar deze droom vandaan komt, en dattie nu (eindelijk) in vervulling kan gaan !

    Ik wens jou een prachtig mooie onvergetelijke ervaring toe, GENIET er van !
    EN GOEDE REIS !!

    Gr. Raymond -x-





  • 04 Juni 2016 - 20:02

    Patricia:

    Hey meis,

    Ik ben erg benieuwd naar jouw belevenissen. Geniet er van!
    Kus

  • 05 Juni 2016 - 22:21

    Francisca:

    hoi Manninne,
    Ik wens je heel veel plezier, ga mijn best doen je reisverslag te volgen. vind het nu al super!
    dikke tuut

  • 07 Juni 2016 - 08:31

    Francis :

    Hoi Manninne,

    Gaaf om je te volgen in je reis naar Bali naar blijkt.
    Esmee heeft vorig jaar rond deze tijd voor haar studieopdracht een project voor kansarme kinderen gedaan op dit prachteiland.
    Prachtreis gewenst en er zullen vast wel gave foto's voorbijkomen!
    Grtzzz✋

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Manninne

Actief sinds 02 Juni 2016
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 5581

Voorgaande reizen:

02 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: